۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

اردوی دانش‌آموزی انجمن زیست‌شناسی

گروه زیست‌شناسی پژوهشسرای دانش‌آموزی جوان شهریار در روز دوشنبه مورخ 95/2/20 اقدام به برگزاری اردوی یک‌روزه برای تعدادی از دانش‌آموزان عضو این انجمن نمود. محل اردو در کوه تخت‌رستم واقع در جنوب شهریار قرار داشت.
از اهداف مهم این اردوی یک‌روزه، آشنایی دانش‌آموزان با تنوع گیاهان موجود در منطقه و آشنایی با خصوصیات آن‌ها از جمله ویژگی‌های دارویی، علوفه‌ای، مرتعی و ... بود.
دانش‌آموزان در طی این دوره با حضور چهل گونه گیاهی از خانواده‌های مختلف از جمله آفتابگردان، گاوزبان، گل‌سرخ، لوبیا و ... آشنا شدند و نکاتی را درباره اهمیت حفاظت از طبیعت و محیط‌زیست یاد گرفتند.

۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کاربر رایانه
دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ مدیر پژوهشسرا
درخشش دانش آموزان شهریار در مسابقات استانی

درخشش دانش آموزان شهریار در مسابقات استانی

پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی شهر قدس ، مسابقه ی استانی (من یک آزمایشگر خلاق هستم) در بین مدارس متوسطه شهرستانهای استان تهران برگزار نمود که از بین شرکت کنندگان این مسابقه ، دانش آموز فاطمه سیادت منش از مدرسه غیر دولتی اسماء (شهرستان شهریار) با عنوان آزمایش (فیلتر آب)  رتبه سوم استانی این مسابقه را کسب کردند.

با آرزوی افتخارآفرینی های روز افزون برای این دانش آموز عزیز و تقدیر و تشکر از مربیانی که در این مسیر کمک و همیاری نمودند.


۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر پژوهشسرا

کسب مقام اول و دوم استانی مسابقات رباتیک

در روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه ،  اولین دوره مسابقات رباتیک پژوهش سرای دانش آموزی باقرالعلوم در منطقه قرچک برگزار گردید و از بین شرکت کنندگان در این مسابقه دانش آموزان منطقه شهریار رتبه ی اول و دوم را کسب نمودند.

رتبه اول- یاسر دولتخواه

رتبه دوم - یاشار دولتخواه

ادامه مطلب...
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر پژوهشسرا