به نام خدا

توفیقی حاصل شد و موسم فراگیری و اندوختن دانش با مفاهیم ارزشمند انسانی در هم آمیخته است و امکان بهره مندی از مفاهیم انسان ساز متعالی چون ایثار و شهادت در هفته ی دفاع مقدس و هم زمانی آن با محرم حسینی، این منشاء جاودان انسانیت را فراهم ساخته است.

امید است در این سال عاشورایی، تعهد، فداکاری، شجاعت و بصیرت امام و یارانشان بیش از بیش سرلوحه ی کارمان قرار گیرد و در انتقال این مفاهیم عظیم انسانی به دانش آموزان که جان ایران عزیزمان هستند از هیچ کوشش خالصانه ای دریغ نکنیم و حرکت خود را به سوی تعالی معنوی و خودسازی و ایجاد پویایی و نشاط در مسیری هدفمند ادامه دهیم.

پیشرفت علمی و معنوی کشوری که عزیزش می داریم در دستان معلمانی است که جانانه برای آموزش و پرورش نسل آینده ی این کشور تلاش می کنند.

در آغاز این فصل جدید شکوفایی از مدیران، معلمان، دانش آموزان و خانواده های ارزشمند آن ها می خواهم با عزمی راسخ برای ایجاد تغییرات سازنده و قدم هایی استوار و نگاهی هدفمند به آینده ی این مرز و بوم قدم بردارند و مسیر تعاملات سازنده و تشریک مساعی ما بین مدرسه و خانواده را بیش از سال قبل هموار سازند.

امید است در پناه حق تعالی و در زیر سایه مقام معظم رهبری ، سیاست های دولت تدبیر و امید و رهنمودهای مقام عالی وزارت آموزش و پرورش سالی سرشار از موفقیت و رشد و بالندگی پیش رو داشته باشیم.